wtorek, 27 stycznia 2015

Złoto w karnawale

PL                                                                                                                                                              

Żeby nie było, że jestem aż tak dobrą siostrą - ta sukienka jest moja, Natalia została tylko zatrudniona w roli modelki ;) Sukienkę szyło się szybko, łatwo i przyjemnie. Materiał kupiłam w moim ulubionym sklepie internetowym za śmieszne pieniądze. Kolor jest dość niecodzienny, mam nadzieję, że znajdzie się niedługo okazja żeby się w nią wystroić. W najgorszym wypadku będę w niej robić pranie ;).

EN                                                                                                                                                             

It's not that I'm such a good sister - this dress is mine. Natalia was only engaged to be a model. The dress was nice and easy to sew. I bought the fabric in my favourite online shop for some peanuts. The colour is quite exceptional, so I hope to find a good occasion to wear it soon. At the worst, I'll wear it while doing the laundry. ;)








4 komentarze:

  1. haha stwierdzenie o praniu rozbawiło mnie :) Jak zawsze śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tkanina super, świetnie się układa. Życzę, żeby okazja do ubrania szybko się znalazła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, jakaś okazja musi się znaleźć;)

      Usuń